Hírek

Minősített minőség: a Magyar Mezőgazdaság a legkiválóbb márkák között

Idén kilencedik alkalommal ült össze a 22 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Bisnode-adatbázis segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet. A Magyar Mezőgazdaság bekerült e szűk körbe.

A szakmai bizottság döntése alapján a „Magyar Mezőgazdaság” márkát érdemesnek találták arra, hogy a hazai agrármédia cégek közül elsőként elnyerjük a Business Superbrands 2017 elismerést. 

A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

 A Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, valamint irányt szab a folyamatos fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

 

A védjegy elnyerése szigorú bírálattól függ. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a 22 tagú, független szakemberekből álló zsűri elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése idén is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Magyar Mezőgazdaság márka eddigi sikerességét és hitelességét.

„Szemben a látszattal, a Superbrands díjat nem a zsűri dönti el, azt a brand maga vívja ki magának. Ez a tény persze nem csorbítja a zsűri szerepét: a kvalifikált szakemberek szigorú szakmai szempontrendszer alapján validálják ezt a sikert, és járulnak hozzá ahhoz, hogy ez széles körben is elismerve legyen. Mindezek alapján igazi érték a Superbrands díj, ami azt jelenti, hogy az nemcsak a múlt teljesítményének az igazolásáról szól, hanem komoly ösztönző a brand kitüntetett szerepének a megőrzése és további erősítése érdekében” – mondta dr. Salgó István, a Business Superbrands bizottság elnöke az elismerés odaítélése kapcsán. 

Hisszük, hogy a minősítés, amelyet a Magyar Mezőgazdaság márka elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt olvasóink és partnereink mindennapi választásához!

 

Köszönjük Olvasóink és Partnereink bizalmát!

 

 

Horváth Roland

marketingvezető

Magyar Mezőgazdaság Kft.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu